xlolitsnozomix (xlolitsnozomix) wrote,
xlolitsnozomix
xlolitsnozomix

  • Mood:

WELCOME AWESOME NEW SHINY SHINEE FRIENDS FROM OMONA AND OTHER RANDOM PLACES (:

WELCOME! AND HELLO!!!! (:
this is a welcome post for my new SHINee stan friends LAWL (;
SO GLAD I MET ALL OF YOU ON OMONA WHILE STANNING THE FUCKING HALE OUT OF THAT LUCIFER MV POST ...
errr i mean BOTH OF THE POSTS XD
Idk who is new anymore on my f-list, i added so many people it was great ~ (;
So my name is Lynna (call me nozomi if u wish) if u were curious O_o
ADD MEHHHHH ON TWITTER AND TUMBLR Y/Y?!  Facebook too -- but ask for that since it's more personal to me ^^;
I hope you enjoy your time on my lj here... i don't do much cept for spam like shit and scream a lot and i have many
INSANE FANGIRLY POSTS and sometimes things about Real LIFE.
I'm kind of crazyyyyy so watch out :D I REALLY MEAN IT WHEN I SAY I FANGURLHARDCORE :|

SO ANYWAYS THIS ALSO SERVES THE DUAL PURPOSE OF SPAMMING MY ENTIRE F-LIST AGAIN with the motherfucking epicbess that is SHINee's LUCIFFERRRRRRRRR

JUST WATCH THAT SHIT LIKE THREE FUCKING TIMES AND TELL ME 
HOW IN THE WORLD CAN YOU NOT GET PREGNANT?!
I just happens. SHINee -- impregnating women from all over the world since 2008.

SELIHUJ@WLIYJWJHWRSh. YEAH.
I can still flail over this shit like there's no tmrw.
Love you all, TALK TO YOU LATTERRR.
New bitches better be commenting this post so i can know who's who and what you're lovely names are okayy.
I'm outtttt (:
Photobucket

OH WAIT BEFORE I PEACE OUT I JUST WANNA SPAM THIS SINCE I'VE BEEN SPAMMING IT EVERYWHERE:
Photobucket
I just want to know who makes this and if there's one of HANCHUL BECAUSE IF THERE IS THEN I FUCKING NEEEEEEED IT REAL BAD :DD thankssssss in advanced, yo~(:

Tags: crack, eargasm, flailing, hanchul omfg, i came, i want taemin in my motherfucking bed, life, lol hanchul because i can!, lol irl, lolwtf, lucifer ate my brain its that fucking aw, orgasmic, shineeee world, shineeeeeeeeee, spaaaaaaaaaaaaaaaaaam, spammage, spazzing out, taemin come to noona unnnnnnf, taemin i want you so bad, taeminniiiiiiieeeeee is gender confused, what is life?, why so fucking shinee?!, wtf?!, yeah i'm fail
  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your IP address will be recorded 

  • 25 comments